Potrebujú realiťáci marketingovú stratégiu?

Dnes máme turbulentnú dobu. Trh sa mení z trhu predávajúceho, ktorý bol doteraz, na trh kupujúceho. Jednoducho dopytu je menej, hypotéky sú horšie prístupné, ľudia odkladajú rozhodnutia. Je cítiť, že treba inovovať. Čo by realitné kancelárie mali operatívne dnes z pohľadu marketingu možnože zmeniť, ktoré sociálne siete dnes zaberajú? V dnešnom diele podcastu sa pozrieme na to, ako funguje realitný marketing, čo je marketingová stratégia a ako ju nastaviť a aké sú najčastejšie chyby v marketingovej komunikácii.

Hosťami Mária Glosa v 1. realitnom podcaste NARKS boli marketingové špecialistky Naďa Kacera a Anka Sabolová zo spoločnosti Levosphere.

Celý podcast o marketingových stratégiách si môžete vypočuť tu:

Video verzia podcastu je dostupná aj na YouTube kanáli Národnej asociácie realitných kancelárií Slovenska. https://www.youtube.com/watch?v=-YnGO_YLnWU

Tento diel vznikol v spolupráci so Štátnym fondom rozvoja bývania. Viac informácií o možnostiach podpory bývania a projektov sa dozviete aj na https://www.sfrb.sk/target.